dinsdag 1 februari 2011

Quilts

In dit bericht een aantal van de door mij gemaakte quilts en vooral quiltjes, ik val wat meer op het kleinere werk omdat dat beter te hanteren is voor mij met de artrose in schouders en handen.



een ieniemiene flying geese.













vouwwerk, heel leuk om te doen!














Winterquiltje.












Kussentjes heb ik een flink aantal van gemaakt.












Log Cabin blijft een van mijn favoriete technieken.












Het aller allereerst werkje.














Tasjes waarvan eentje nog afgemaakt moet worden.













Quiltrekje naast de kachel.














Eerste grote quilt, zit al een paar jaar in elkaar, nu ik een workshop machine quilten heb gedaan komt hij vast ooit af maar eerst nog ff oefenen.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten