zaterdag 12 februari 2011

Trompe de l' oeil schilderen

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben eens in mijn uppie naar een workshop trompe de l' oeil schilderen geweest.
Eerst een dikke 150 km gereden maar het was de moeite waard.
We kregen eerst uitgebreid uitgelegd hoe we een kader moesten tekenen en vooral het berekenen was moeilijk en toen met frisse moed aan de slag.




De eerste opzet met de kleuren.













Best heel moeilijk.

















Een heerlijke lunch tussen de middag met elkaar, wat hebben we een plezier gehad die dag.

















Die bomen zo moeilijk, nu zou ik het heeeeel anders maken natuurlijk.















Nog een randje er om heen gemaakt met een paar scheuren om de muur een beetje oud te maken.













De resultaten waren voor iedereen anders en eigenlijk waren me allemaal dik tevreden .










Een wel bestede dag is het geweest!

2 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg wanneer heb je dit nu weer gedaan?
    Heb je me niks over verteld en dan jij maar nieuwsschierig zijn als ik zeg dat mijn project nog efkes geheim blijft Maar ik vind het heel knap hoor dat je dit gemaakt hebt maar ook zeker dat je je er in je eentje naartoe bent gegaan!!
    Bravo!!

    BeantwoordenVerwijderen