zaterdag 26 maart 2011

Weer een beetje verder met de vingerhoedjesquilt

Eindelijk vandaag weer eens wat kunnen doen aan de vingerhoedjesquilt waar ik zo enthousiast aan begonnen was in januari.
Ik kamp nog steeds met de na werkingen van de gladheid en de sneeuw die hebben me twee ontstoken achillespezen opgeleverd.
En ja hoor precies de voet waar ik gas mee geef op de naaimachine is het ergste.
Uitindelijk is die voet 5 keer ingepakt met tape maar het heeft weinig opgeleverd  slik nu nog ontstekingsremmers en als dat niet helpt ga ik maar weer richting ziekenhuis ind e hoop dat ze me daar van de pijn kunnen verlossen.
Inmiddel sheb ik de laatste blokken van de Civil War quilt van Guute ook af dus nu moet ik op zoek naar een borderstof,


Laatste blokken van de civil war quilt

1 opmerking: