zondag 24 april 2011

Pasen en de lente is losgebarsten

Het is even stil geweest op mijn blog, de diagnose diabetes moest ik toch even aan wennen, maar gelukkig is intussen de lente losgebarsten en heb ik me lekker uit kunnen leven in de tuin.
Ik wou dat ik van deze sering de geur mee kon sturen hij ruikt wel zo verschrikkelijk lekker en is heel zacht roze van kleur.












De helleborus de eerste lenteplant staat nota bene pas in bloei en de rest schiet er achteraan.







Het buitenschilderij heeft de winter ook goed doorstaan dus nu ga ik op zoek naar een mooiere nog









Deze dubbele akelei heb ik na veel zoeken gevonden nu nog een beetje iel maar als hij blijft leven wordt het een prachtige plant.










En dan de Pasen wat een schitterend weer, voor het eerst ben ik naar de late Paaswake geweest zonder jas en het was zowaar bloedheet in de kerk.
Vanmorgen naar een gezellig paasontbijt geweest van de parochie de kinderen konden eieren zoeken.


Daarna Fleur eens lekker laten zwemmen in de Schelde die vond het heerlijk zeker vanavond toen de golven wat hoger waren door de wind.


Fleur kiest het ruime sop
Nog een keertje dan.

1 opmerking:

  1. Hoi, Marja.
    Mooie foto's van je planten. Ik kan ook zo genieten van de lente als alles weer begint te groeien en bloeien.
    En de foto's van Fleur zijn ook leuk.
    Onze Diezel heeft ook voor het eerst weer gezwommen dit voorjaar. Hij kan niet zo goed tegen de warmte, en dan is even zwemmen heerlijk.
    Ik hoop dat je een beetje overweg kunt met je diabetes.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen